نیازمندی علوم پزشکی
نیازمندی علوم پزشکی
راهنمای خرید فلاسک کشت سلول

راهنمای خرید فلاسک کشت سلول

خرید فلاسک کشت سلول یکی از چالش‌های مهم هر آزمایشگاهی است. ظروف کشت وظیفه محافظت از محیط داخلی مجاور سلول‌ها را برعهده دارد. ظروفی مانند فلاسک‌ها مناسب سلول‌های چسبنده است. این ظروف یک بستر مناسب و مدام را جهت اتصال سلول ایجاد می‌نماید. یکی دیگر از ویژگی‌های انواع فلاسک کشت دسترسی آسان به سلول‌ها و سطوح شفاف می‌توان اشاره نمود.

سال‌ها پیش وقتی اولین ظروف کشت سلولی شیشه‌ای اختراع و تولید شدند مشکلاتی نیز داشتند برای مثال دارای وزن سنگین، تمیز کردن سخت، ضغف در مشاهده سلول‌ها و هزینه بیشتر را به دنبال داشتند. اما در سال 1960 تکنیک‌های استریلاسیون مختلفی برای استریل کردن سطوح پلی استایرن توسعه داده شد. بر همین اساس ظروف پلاستیکی جایگزین جنس شیشه در اکثر آزمایشگاه‌های کشت سلولی شدند. انواع فلاسک کشت سلولی مانند فلاسک مسطح، فلاسک ارلن مایر و فلاسک اپینر اشاره نمود.

قیمت فلاسک کشت سلولی 75

قیمت فلاسک کشت سلولی 75 در بازارهای رسمی و فروشگاه‌های معتبر براساس نرخ مصوب است. این محصول یکی از نیاز‌های اساسی هر آزمایشگاهی است که مخصوص یک سری کارهای خاص طراحی شده است. این محصول دارای یک درب سبز فیلتردار است، با استفاده از اشعه گاما استریل شده است، مناسب برای سلول‌های چسبنده و مناسب برای حجم 75 سانتی‌متر مربع معادل 150 میلی‌لیتر است. فلاسک کشت سلول 75 در دو نمونه تولید اروپا و ایران وجود دارد. هر دو این تولیدات حدودا دارای کیفیت برابری هستند؛ اما قیمت فلاسک کشت سلول ایرانی نسبت به خارجی بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر است. کشور ایران در چند سال اخیر تواانسته است وارد بازار رقابتی در عرصه تولیدات ظروف آزمایشگاهی با کشورهای مختلف شود.

خرید فلاسک کشت سلول 25

خرید فلاسک کشت سلول 25 یکی دیگر از چالش‌هایی است که مسئولان آزمایشگاه‌های مختلف با آن روبه‌رو هستند. همانطور که از نام این محصول پیداست مایعات را تا حجم 25 سانتی‌متر مربع معادل 50 میلی‌لیر در خود جای می‌دهد. درب فیلتردار فلاسک کشت سلول 25 یکی از ویژگی‌های مهم این نوع از فلاسک کشت سلول استریل بودن است. از موارد دیگر که می‌توان در رابطه با این محصول به آن اشاره نمود غیرقابل اتوکلاو و مناس برای سلول‌های چسبنده اشاره نمود.

تفاوت فلاسک کشت سلول فیلتردار و ساده

کشت سلولی در مقایسه با استفاده از حیوانات آزمایشگاهی محاسن زیادی دارد. این روش باعث تولید مقادیر زیادی سلول همسان و یک دست جهت انجام پروژه‌های تحقیقاتی مختلف می‌شود. تفاوت فلاسک کشت سلول فیلتردار و ساده در نوع درب آن‌ها است. خرید فلاسک کشت سلول فیلتردار و ساده هر دو از نیازهای هر آزمایشگاهی است. قیمت فلاسک کشت سلول فیلتردار نسبت به بدون فیلتر کمی بیشتر است. فیلتر مانع ورود آۀودگی‌ها به داخل محیط کشت می‌شود و امنیت محیط کشت را تامین می‌نماید.

خرید فلاسک کشت سلول ایرانی

امروزه اکثر مسئولان آزمایشگاه‌های مختلف ه خرید فلاسک کشت سلول ایرانی روی آورده‌اند. این محصول ساخت کارخانه‌های ایرانی مهتبر است که همواره در راستای تولید لوازم آزمایشگاهی فعالیت می‌کنند. در رابطه با کیفیت این محصول نسبت به محصولات خارچی مشابه می‌توان با اطمینان گفت که هیچ نوع تفاوتی در زمینه کیفیت و کارآیی محصولات تولید شده در ایران و خارج وجود ندارد. قیمت فلاسک کشت سلول ایرانی نسبت به فلاسک‌های کشت سلول تولید شده در کشورهای اروپایی بسیار ارزان‌تر و مناسب است. از همین رو خرید محصولات تولید داخل (ایرانی) همواره توصیه می‌شود. خرید این محصولات علاوه بر به‌صرفه بودن باعث تقویت اقتصاد کشور می‌گردد.

نتیجه‌گیری

خرید فلاسک کشت سلول یکی از نیازهای مهم و اساسی هر آزمایشگاهی است و همواره افراد به دنبال این محصول با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند. این محصول در دو نوع فیلتردار و بدون فیلتر در کارخانه‌های داخلی و خارجی تولید می‌شود. این محصول جهت انجام انواع کشت سلولی تولید و خریداری می‌شود. یکی از چندین اهداف کشت سلولی مطالعه سلول‌ها از نظر نحوه رشد، نیازهای غذایی و علل توقف رشد آن‌ها است. قیمت فلاسک کشت سلولی در اکثر فروشگاه‌های معتبر مناسب و براساس نرخ مصوب است. اگر به این محصول نیاز دارید می‌توانید با ورود به سایت نیازمندی‌های علوم پزشکی نیاز خود را تامین نمایید. همچنین همواره کارشناسانی آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در رابطه با انواع فلاسک کشت سلولی و ظروف دیگر مورد نیاز آزمایشگاه‌ها هستند. در این سایت می‌توانید فلاسک کشت سلول ایرانی یا خارجی را با توجه به علاقه و تصمیم خودتان تهیه نمایید. همچنین اگر برند خاصی مانند pls یا موارد دیگر مورد نظرتان است کافیست با کارشناسان مطرح نمایید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!